۱- مشتریان همراه تجارت نویان برای رفع ایرادات، خسارات و مشکلاتی که مشمول موارد ۱۸ ماهه گارانتی باشد هیچ هزینهای پرداخت نمیکنند.
۲- انقضای تاریخ گارانتی، به منزله ابطال گارانتی دستگاه است. مدت ضمانت، از تاریخ خرید دستگاه و یا فعالسازی آن در شبکهی همتا، به مدت ۱۸ ماه است.
۳- ارسال و دریافت کالا برای مشتریانی که در شهر آنها نمایندگی همراه تجارت نویان وجود ندارد رایگان است. همراه تجارت نویان با شرکت دیتیاس (DTS) قرارداد همکاری دارد. مشتریان گرامی که تمایل دارند دستگاه خود را به طرق دیگر ارسال نمایند، لطفا پیش از ارسال با مرکز تماس سانلی سرویس به شماره 02191008888 تماس حاصل فرمایند.
۴- در صورت درخواست مشتری، همراه تجارت نویان در طول مدت تعمیر یک دستگاه گوشی به صورت امانی در اختیار وی قرار میدهد.
۵- کلیه خدماتی که در شعب همراه تجارت نویان ارائه میشوند، از جمله قطعات تعویض شده تا ۶ ماه دارای ضمانت هستند.
۶- در تمامی شعبههای مجموعه، پس از دریافت کالا، رسید پذیرش به مشتریان ارائه میشود.
۷- با درخواست مشتری،همراه تجارت نویان فاکتوری با ذکر شرح کارهای انجام شده بر روی دستگاه ارائه مینماید.
۸- چنانچه مدل خاصی از کالاهای تحت گارانتی همراه تجارت نویان از سوی شرکت سازنده فراخوان جمعآوری یا تعمیر شود، شرکت طی اطلاعیهای در سایتها و روزنامههای کثیرالانتشار، مراتب فرآیند فراخوان را اعلام مینماید.
۹- اگر حین تعمیرات به دستگاه خسارتی وارد گردد، جبران آسیب وارده به عهده همراه تجارت نویان میباشد.
۱۰- در صورت شناسایی ایراد سخت افزاری کالا در مدت ۷ روز تقویمی از تاریخ فاکتور معتبر بهشرط فعالسازی طی ۳ روز اول خرید، کالای آکبند تقدیم و یا عودت وجه فاکتور خواهد شد. انجام این کار نیازمند تحویل اصل کالا، جعبه و کلیه ملحقات است.
۱۱- از روز هشتم بعد از تاریخ فاکتور معتبر تا پایان زمان گارانتی، کالا تعمیر و بدون هیچ هزینهای تحویل داده خواهد شد.
۱۲- پس از ۳ روز کاری، به ازای هر روز تاخیر که از جانب شرکت باشد، یک روز به مدت گارانتی اضافه خواهد شد.
۱۳- در هر یک از موارد زیر کالا با کالای سالم مشابه* و با پرداخت/دریافت اختلاف قیمت تعویض می شود:
در صورت غیر قابل تعمیر بودن کالا
در صورت عدم امکان رجیستری گوشی موبایل
در صورت بروز ایراد یکسان پس از دو بار تعمیر، طی ۳ ماه از تاریخ مراجعه اول.
تبصره ۱: چنانچه کالای مشابه در انبار شرکت موجود نباشد، وجه فاکتور معتبر خرید کالا پس از کسر استهلاک به مشتری پرداخت خواهد شد.
تبصره ۲: تعویض و یا پرداخت وجه شامل ملحقات نمیشود.
* منظور از کالای مشابه، کالایی با حداکثر اختلاف قیمت ۲۰٪ نسبت به قیمت کالای مشتری است.
۱۴- گارانتی فقط شامل سخت افزار، باتری غیرقابل تعویض توسط مصرف کننده و سیستمعامل بوده و رفع اشکال ایرادات نرم افزاری از جمله صدمات ناشی از ویروس مشمول هزینه میشوند.
۱۵- جهت کنترل کامل شرایط گارانتی و رفع اشکالات سخت افزاری، نیاز قطعی به باز شدن کالا وجود دارد و پس از تعمیر کالا با همان شرایط اولیه تحویل خواهد شد.
۱۶- چنانچه پس از بررسی فنی، مورد خارج از گارانتی مشاهده شود، مراتب سریعا با ذکر علت و هزینه تعمیر به اطلاع مشتری رسانده خواهد شد.
۱۷- همراه تجارت نویان خود را متعهد به حفاظت فيزيکی از کالا و عدم دسترسی به اطلاعات شخصی مشتريان میداند. با توجه به احتمال از بين رفتن اطلاعات قبل از تحويل کالا به مرکز خدمات و يا حين تعمير، ديجی سرويس هيچگونه مسئوليتی در قبال از بين رفتن و يا بازيابی اطلاعات شخصی ندارد. لذا اکيدا توصيه میشود قبل از تحويل کالا از اطلاعات شخصی مانند اکانت سامسونگ، گوگل، mi account، Apple ID، فهرست مخاطبين، رسانههای اجتماعی و نظاير آن بکآپ گرفته و کالای خود را به صورتReset Factory ، بدون رمز و برداشته شدن کلیه اکانتها به مرکز خدمات تحويل نماييد.
توجه شما را به اين نکته جلب مینماييم که شکستن قفل FRP مانند اکانت سامسونگ، گوگل، Apple ID و نظاير آن خارج از گارانتی بوده و شامل هزينه میباشد.
۱۸- شارژر و کابل آن، هندزفری و سایر ملحقات و کالاهای فاقد شماره سریال مشمول گارانتی نیستند.
۱۹- در صورت گم شدن رسيد، ارائه کارت ملی آورنده کالا و کپی آن ضروری است.
۲۰- حداکثر زمان نگهداری کالا پس از تعمير يک ماه بوده و پس از انقضای آن کالا به انبار خارج از شهر منتقل شده و عودت آن مستلزم ۳ روز کاری میباشد.
۱- آسیبهایی که در اثر نگهداری و استفاده ناصحیح به دستگاه وارد شود و یا هرگونه آسیبی که موجب تغییر شکل و حالت عادی محصول گردد و فشارهای وارده به صفحه نمایش (LCD)، منجر به ابطال گارانتی میشوند.
اهم موارد فوقالذکر، شامل موارد زیر میشود:
قرار دادن اشتباه سیمکارت یا کارت حافظه
شکستگی سوکت شارژر در اثر استفاده ناصحیح
آسیبدیدگیهای ناشی از نوسانات برق و یا استفاده از لوازم جانبی غیر استاندارد، از قبیل شارژر، هندزفری، کابل شارژر و…
آسیبهای ناشی از ضربه و یا فشار که موجب ترک، شکستگی و یا تغییر شکل دستگاه شود و یا تصویر صفحه نمایش (LCD) را معیوب نماید.
۲- هرگونه تماس با مایعات، به نحوی که رطوبت به دستگاه نفوذ نماید.
۳- سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در دستگاه، توسط تعمیرکاران متفرقه
۴- تغییر یا دستکاری در شماره سریال (IMEI) در دستگاه و مخدوش شدن این شماره در کارت گارانتی و یا جعبه آن
۵- یکسان نبودن شماره IMEI جعبه، بدنه و شماره قابل نمایش در گوشی با کد #۰۶#*
۶- مشکلاتی که در اثر استفاده از خدمات شرکتهای متفرقه پیش میآید و یا مشکلاتی که از دانلود نرمافزارها و نصب آنها در دستگاه ایجاد میشود.
۷- ایجاد تغییرات در سیستم عامل دستگاه (روت کردن)
۱- امکان ارائه دستگاه امانی موقت: چنانچه زمان انتظار برای تعمیر گوشی بیش از ۳ ساعت به طول بینجامد، با درخواست مشتری،همراه تجارت نویان یک دستگاه به صورت امانی در اختیار وی قرار میدهد.
۲- افزایش دوره گارانتی: در صورتی که تعمیر دستگاه بیش از 15 روز کاری زمان ببرد، روزهای مازاد، به مدت زمان گارانتی گوشی موبایل و سایر دستگاهها اضافه خواهد شد.
۳- امکان تعویض دستگاه: چنانچه پس از کارشناسی فنی و تشخیص مهندسین سانلی سرویس، دستگاه تلفن همراه غیر قابل تعمیر تشخیص داده شود، شرکت خود را موظف به تعویض/عودت وجه بر اساس فاکتور خرید معتبر پس از کسر استهلاک دستگاه میداند.
۴- تضمین کیفیت قطعات: قطعات استفاده شده در همراه تجارت نویان دارای کیفیت استاندارد می باشد .